Aku Tak Cantik Macam Kau

Macam macam teknik diet aku buat tak pernah jadi. Kat sini aku tak nafikan memang sweet la tengok orang bahagia macam tu.


Pin By Asiyah Attariya On Asiyah Creator S The Creator

Sebijik macam pondan tua gaya aku.

. Sebab lelaki baik macam kau tak mahu isteri macam aku. Sara yang I kenal orangnya baik tak pandai buat jahat dekat orang. Bila dia selalu sangat buat iklan free di hadapan aku aku pun langsung tergerak hati nak mengoogle menatang itu.

Situasi badan besar aku ni makin meruncing. Abaikan perempuan tu. 448 AM Aug 12.

Time dia nak je baru lah boleh tu pun nak jaga hati aku je. Thats why lah kau tanya pasal kawan aku tapi bukan aku sebab kau tahu aku belum bersedia jadi isteri. EDIT by RozesMoon_ 𝕬𝖗𝖑𝖚𝖓𝖆 with 431 reads.

Yes aku dengan kau takda masalah tapi kau tau aku akan mengamuk bila kau pijak agama macam ni kau tau sebab apa and aku takkan duduk diam ayid. Page 4 Read ASKP 32 from the story Aku Suka Kau Lah Pendek. Orang kata aku playboy.

Kau pun cantik tapi bodoh ujar Ika dan muka dia marah sangat. Bagi aku manja tu seni yang aku sendiri tak ada kelebihan tu. Kau paksa lah dia macam-macam end up.

Kau ingat tak aku pernah cakap cantik tu tak boleh bawa ke mati pun. Isteri aku pula dah semakin mengelak untuk buat hubungan intim. Model tak model janji dahi licin.

Sebab dengar gebang Naddy macam syok - syok juga pakai naturactor itu. Semua nya sekerat jalan. Kau tau aku pantang orang mempersendakan agama sekali kau yg buat sorry ayid aku tak berdiam diri.

Video TikTok daripada Syurgaku992 syurgaku92. Aku tahu bukan Ika yang cakap macam tu tapi makhluk halus tu. Tu lah kat sekolah dulu cikgu mengajar sains kau melangok kat belakang.

Tapi kadang-kadang romantik dan manja tak bertempat boleh. Esok kalau anak tak bijak ntah siapa yang dia nak salahkan pulak. Listen babe Im so proud to call you my own.

Time ni aku dah tak rasa kesian tapi aku jadi takut. Jangan jadi busuk hati cakap dulu kulit aku tak teruk mcm sekarang. Dia semakin cantik.

Cantik di mata manusia ni nafsu. Dah kalau kau atau laki kau kulit tak berapa cerah be prepared la anak kau pun mungkin tak cerah. Kalau ya kau masuk syurga.

Semuanya bermula bila Naddy selalu cerita mengenai Naturactor Cover Face. Hubungan kelamin dengan dia layan aku tanpa perasan macam patung je aku rasa. Perempuan tu tak kerja plus bapak dia ada sakit.

Tapi kenapa kau biar aku sakit. Nak kenal perempuan yang lawa-lawa je. Aku pernah cuba untuk jadi romantik dan manja.

Aku tak sanggup nak ulang perbuatan tu lagi. Orang kata aku kasanova sebab rupa aku ni. Kalau tak kau masuk neraka Tak ada benda macam tu yang penting cantik di mata Tuhan.

Ini tak kau yang aku cakap pun bila perlu nak cakap mcm ni. Bila masuk kubur nanti mungkar nangkir tak tanya pun kau kat dunia cantik macam Jessica Alba tak. Aku betul-betul terasa dengan kau aku betul-betul tak boleh terima yang kau cakap aku macam tu kau siapa nak cakap aku macam tu dah aku dilahirkan wajah macam ni aku tak minta aku di lahir tak cantik itu semua Allah yang tentukan kau tak layak untuk cakap kecantikan orang atau burukkan orang itu kuasa Allah.

Kau tahu aku macam mana. Ramai dah aku kenal. Lantas aktiviti pengooglelan pun dijalankan.

Tapi aku risau gak kalau lah aku terlambat kalaulah takdirnya aku bukan untuk dia dan insyaAllah ada lelaki lebih baik dan layak untuk dia aku dah la tak ada awek nak. And orang rumah aku pun alhamdulillah cun melecun. Sekali lagi dia mengilai.

Jangan tanya kenapa makin teruk kulit aku. Berbalik kepada tajuk asal iaitu cantik. Dengar sini aku kata aku tak kisah pun.

Lepas tu dia pandang Kak siti. Kalau orang tua tu sakit tak boleh nak kerja sapa nak tanggung family dia weyh. Lepas tu dia pandang aku dengan Emy.

Aku tak faham apa lah yang takutnya dapat anak kulit gelap. Ye aku faham kau prihatin okay aku boleh terima aku boleh terima kalau kau rapat sangat dengan aku then tanya macam tu aku boleh terima sbb aku faham kau kisah. Macam aku cakap dekat engkau over the phone.


Pin On Hijabers


Kartun Muslimah 2 Sahabat Bercadar Kartun Gambar Sahabat


Pin By 𝓝𝓾𝓻𝓾𝓵 𝓕𝓪𝓾𝔃𝓲𝓪𝓱 On Quotes Kutipan Sajak Bahagia


Aku Nak Cantik Macam Dia Aku Nak Kurus Macam Dia Kau Nak Tahu Tak Apedia Kalau Hidup Kau Asyik Buat Perbandingan Dengan Orang Lain Kau Takkan Kenal Er


On Instagram Bukan Aku Yg Jadikan Keadaan Kau Mcm Tu Tp Kau Yg Buat Aku Jd Macam Ni Likulikukehidupan Fashion Intan Hijab


Pin Page

Comments

Popular posts from this blog

Katalog Warna Cat Dulux 2018

apple music 歌詞が表示しない

the division 如何多人連線